360 graden analyse:
Interne en externe analyse van bedrijf, markt en concurrentie;
resulterend in een SWOT en de relevante issues. Een deelanalyse kan natuurlijk ook.
Digitale marketing strategie:
Ontwikkelen en/of uitvoeren van het (digitale) marketingplan;
jaar- of meerderjarig marketingplan, met daarbij horende budgettering.
Conceptontwikkeling:
Het bedenken en uitwerken van relevante en onderscheidende concepten.
Marketingprojecten:
Projecten, zoals conceptcreatie, npd-projecten, introducties en verpakkingsontwikkeling.
Content strategie en management:
Ontwikkelen, plannen en vormgeven van de customer journey in relevante media;
bepalen en meten KPI's.
Communicatie:
Redigeren van off- en online communicatie, van persberichten t/m blogs,
van content t/m brochures; business-to-business en business-to-consumer.
Marketingondersteuning:
Professionele marketingondersteuning; tijdelijke marketing versterking
bij zwangerschapsverlof, bij langdurige ziekte of het niet kunnen invullen van een vacature.
Projectmanagement:
Projectmanagement npd/innovatie of marketing/communicatie.
Projectleider agile- / scrumteams.
Trainingen en workshops:
Marketingtraining of workshop, tailor made af te stemmen.
Bijv. 'Hoe stel ik een (digitaal) marketingplan op', 'Hoe ontwikkel ik een content strategie'
of 'De fundamenten van Agile & Scrum werken', met toepassing op de eigen bedrijfssituatie.